Monday, April 6, 2009

... Pulang Ke Rahmatullah ...

::: bersama isteri tercinta :::

::: Raya Terakhir 2008 :::

::: Bersama keluarga :::

::: Percutian Terakhir ::

Dah lama tak upload sesuatu disini ... Pada 2 april 2008 : jam 6.30 ptg, Berita ini mungkin mengejutkan semua kerana pakcik saya merangkap adik kepada mak saya meninggal dalam masa yang singkat ... dengan mengidap penyakit
KANSER HATI PERINGKAT 4
yang baru diketahui dalam masa 2 minggu sebelum beliau menghembuskan nafasnyer yang terakhir ... berumur 47 tahun , berkeluarga , mempunyai 6 orang anak... yang sulung berumur 14 tahun dan yang bongsu 1 tahun 8 bulan... Sedih sangat kalau tengok yang kecik ... mencari-cari ... nampak lelaki je trus nak ikut .. dia rapat sgt ngan arwah ...

Saya panggil dia PAMAN DUNG, sangat rapat dgn nya... mujur saya selalu balik ... tgk umah baru mak .. singgah sekali tgk dia ... cuma dia pergi dalam masa yang sangat singkat ... siapa sangka dari demam biasa ... gastrik...pedih perut ... dia sebenarnya kanser pada tahap kritikal yang meragut nyawa....

tapi aku redha .... moga ALLAH SWT mencucuri rahmat ke atasnye ... amin

...AL-FATIHAH..


No comments: