Thursday, July 16, 2009

Harry Potter : Half Prince Blood


... Dalam Kelas Potion...

... Buku yang tertulis nama : Half Prince Blood...

... Ron Kena Ubat Pengasih , lepas mkn coklat...
sebenarnya coklat tu utk Harry Potter.. Ron gatal nak makan.. last-last dia yang kena...kelakar plak tu ...



Akhirnya aku dah tengok filem HARRY POTTER : THE HALF - BLOOD PRINCE. hehehe.. Best giler.. sebabnya aku memang tgk dari first movie sampe yang ke -6. Tinggal lagi 1 je lagi .. tapi untuk yang last ni .. diorng buat 2 filem ... tayangan dia next year & another next year .... means ( 2010 & 2011 ) ...

Kelakar tul si Hermaine ni boleh syok gile lak kat Ron yang sengal tu... adeh !
Tapi kesian Dumbledore mati , kena bunuh ngan Professor Snape ... Kejam!!!

Nak di jadikan cerita .. nak beli tiket online dah full.. smlm masa lunch g la lari jap g TGV KLCC.. Punyerla panjang org beratur...Nasib baikla dpt itupun 4 tiket terakhir untuk jam 9.45pm ... aku beli 2 je la ... ngan laki aku .. anak ?... kebetulan mak aku bawak lari anak aku balik kampung.. boleh ?... hehehe... so g la dating jap ...Nasib baik dpt tempat baik punyer...
Petang abih kerja ... balik umah dulu.. mandi2 tukar la baju... lepas maghrib baru pegi ... sampe2 g tgk bag tgn dulu ... tgk bag PARIS HILTON... ok gak harga dia ... ada satu bag dia aku berkenan harga RM589.00-30% = RM412.30.. okla ... nak raya nanti aku beli .. hehehe... taklehla nak beli bag Guess ke ... yang cetak rompak nyer bersepah .. nanti org ingat aku beli kat Uptown lak ... dah la dah bersepah org pakai bag LV.. skrg ni ...huhuhu...

Pastu g tgk kasut hubby lak .. carik kasut kerja dia ... dapat la satu .. kat Isetan dari harga RM300.00 jadi RM99.00 sahaja... berbaloi-baloi... sementara masih ada masa .. g tgk kasut aku plak kat NOSE ... dah tgk yg berkenan takdelak saiz ... tukar la design skit ... ada saiz .. dari harga RM59.90 jadi RM46.10.. berbaloi-baloi... maklumla kan MEGA SALE ... hehehe.. pastu masuk la panggung sambil membawa kasut 2 pasang ... hahahaha....

Citer ni abih kul 12.30 mlm.. balik singgah makan... pastu sampe umah kul 1.30am ...dah lan ari ni keje .. tu la gatal lagi nak tgk .. amik !!!




5 comments:

farah@nina said...

Betul la Cik Jenah.. kalau nak cari beg biar la brand yg xde cetak rompak lg. kang mahal2 ko beli yg ori org kata ko beli uptown@psr mlm punya plak..

Alang2 nk beli yg mahal biar la yg blm ada cetak rompak punya. baru puas hati!!

Aku ni nak beli jam pun dok fikir nak beli brand apa. Nak beli guess o esprit dah berlambak yg cetak rompak. pakai swatch je pun boring gak.. any idea? hehe..

Selamat Bershopping ye! :)

::: c i k j e n a h ::: said...

alah kalo beli guess beli yg kaler gold ... mesti takde nyer yg tak ori ... hehehe... betul kena carik lain dari lain ...

Andy Kaizar said...

sebenarnye snape tak "bunuh" dumbledore. dumbledore yang suruh. i've explained this part in my blog. do stop by sometime! :)

::: c i k j e n a h ::: said...

ye ke ?... oo takpelahh... dah citer dia buat camtu ... kite tak bacala novel dia ... jangan la tension ... kite baca novel TWILIGHT je .. hehehe...

::: c i k j e n a h ::: said...

mana blognyer.. tak boleh bukak pun ?....