Monday, June 4, 2012

Set Rawatan Kesihatan
Ke Arah Kehidupan Yang Sihat


Set Rawatan Kesihatan De bella merupakan set yang ideal untuk keluarga yang mengutamakan kesihatan. Didatangkan bersama gel minuman , jelly, bedak talkum  dan beberapa produk kesihatan lain, ia mengandungi kehebatan aloe vera. Ia sesuai untuk setiap ahli keluarga dan setiap rumah perlu memilikinya. Untuk kelegaan cepat dan berkesan , dapatkanlah Set Rawatan Kesihatan De Bella hari ini.
Set Rawatan Kesihatan De bella didatangkan dengan produk-produk hebat ini : Aloe Vera Drinking Gel, Aloe Vera Jelly, Aloe Vera Icy Cool, Aloe Vera Trim Line,  Aloe Vera Bath Gel, Aloe Vera Shampoo Icy Cool dan Aloe Vera Talcum Powder.
 



ALOE VERA DINKING GEL

Aloe Vera Drinking Gel baik untuk kesihatan. Dengan formula pekat yang menyamai perahan aloe vera asli, ia menghasilkan kesan yang menakjubkan. Ia tidak berbahayadan tidak mempunyai kesan sampingan.

Harga : 

RM 50.00 




ALOE VERA JELLY

Diperbuat daripada pati perahan aloe vera, Aloe Vera Jelly berbentuk losyen ini dirumus khas untuk merawat pelbagai jenis penyakit kulit. Ia juga menjadi penawar luka kulit, penghilang parut dan sesuai digunakan untuk merawat kecemasan.

Harga : 

RM 38.00








ALOE VERA ICY COOL
Sebagai sapuan yang efektif untuk rawatan luaran, Aloe Vera Icy Cool memberi resapan yang mendalam dengan rasa dingin yang menyegarkan. Melegekan dan cepat bertindak, ia sungguh berkesan.


Harga : 

RM 34.00 









ALOE VERA SHAMPOO ICY COOL


Diperkaya dengan pati aloe vera, Aloe Vera Shampoo Icy Cool ditambahkan dengan kehebatan rasa menthol. Ia dirumus bukan sahaja untuk kulit kepala.



Harga : 

RM 34.00 




ALOE VERA BATH GEL

Dirumus dengan aloe vera, agen pelembap berkesan yang dapat menyerap minyak berlebihan, Aloe Vera Bath Gel membantu membersih dan menyegarkan kulit. Bahan antibiotiknya dapat mengecutkan kuman di bahagian liang roma dan elemen dalam aloe veta membantu pembentukan kulit yang baru dan sihat.


Harga : 

RM 30.00 






ALOE VERA TALCUM POWDER

Diperbuat daripada serat aloe vera, talkum istimewa ini mempunyai keharuman semulajadi. Ia juga mempunyai bahan penyerap yang halus dan lembut. 
Harga : 

RM 13.00 







ALOE VERA TRIM LINE

Gel peramping istimewa ini mengandungi bahan Silanol dari rumpai laut yang aktif untuk menyingkirkan bahan yang tidak diperlukan. Ia berkesan untuk membuang lemak yang berkumpul

Harga : 

RM 38.00 









Untuk sebarang Pertanyaan boleh terus hubungi STOKIS WANGSA MAJU di :
Email   :   cikjenah_81@yahoo.com
No tel  :  6013.3404604 / 6019.2251916


2 comments:

DmNetwork said...

terima kasih atas info produk yang bermanfaat ni..blog puan pun cantik sangat :)

Nak Kurus Badan Dengan Berkesan

kakaratak.com said...

napak jejak http://www.kakaratak.com/