Friday, February 20, 2009

::: Ikan Bakar Nelayan :::


::: Restoran Ikan Bakar Nelayan :::
kat Taman Melawati


::: Abah bersama Besan nye :::

::: Syaza ajak papa g carik air REBINA :::

::: Mak tersenyum malu :::

::: Hubby aku dengan muke kelaparan :::

::: Air Laicikang & Air sirap :::

::: Ikan Bakar Siakap & Ikan Talapia Merah :::

::: Kailan Ikan Masin :::

::: Sup Cendawan :::

::: Telur Dadar :::


Malam kiteroang makan Ikan Bakar kat melawati .. tempat makan ikan bakar feberet kiteorang la ni .. dah lama tak pekena ni .. kalau yang dekat la.. kalau jauh .. heheh... UMBAI la mana lagik !.. pastu sebenarnya hubby aku ada dapat bonus skit ... belanja la makan skit .. tu aku combain kan .. mak abah aku ngan abah mentua aku ... saje la kan ... nak merapatkan silaturrahim .. hehehe .. Memula tu memang la nak order Ikan Pari.. tapi takdek.. terpaksa la order SIAKAP.. sedap la kan ... sehingga bertambah hubby aku ngan abah mentua aku mkn.. abah aku diet.. hehehe dia kata ini pun dah mengah nak abiskan ... hehehe. memang banyak giler nasi dia letak ... hehehe..
Okla kan ... harganya pun berpatutan ..

1 comment:

Qalsyiqkin abdul said...

Kepada pelanggan setia IKAN BAKAR NELAYAN..bazar kami bertempat di WANGSA SIAGA,WANGSA MELAWATI... dr jam 3.30 ptg sehingga 7.00 ptg. Seperti biasa pd pelanggan2 IKAN BAKAR NELAYAN product kami dijamin 100% jika ada masalah pd ikan replacement akan diberikan. Sebarang pertanyaan atau penempahan boleh hubungi 01111770023. Terima kasih & salam RAMADHAN..