Wednesday, February 18, 2009

::: me n the songs :::

ANGAH la ni.. sesuke je nak tag orang ... penat aku pikir tau .. hehehe

**********************************************************************

KORANG mesti ada lagu yang korang dengar je, korang akan rase hmmm
hapie, flying, 'got butterfly in my stomach', peaceful, nyaman, suke, 'juz luv it'
n bla bla bla... lah kan. Walaupun kadang2, lagu tu tak de kene-mengena ngan korang. So ape kata kita list down all the songs (min 10 songs) and dun forget to tell the reason.

**********************************************************************

1) AYAT-AYAT CINTA by Rossa
>>Reason : Feel giler dengar lagu .. bayangkan tgk citer ni pun aku nangis sensorang ... ha! jangan gelak lak.. itu memahami cerita nama dia tau tak ?... sedih tau!.. huhuhu... Fahri.... ( Pelakon lelaki dlm citer tu .. kalo korang tak tau , hehe)

2) MY BABY YOU by Mark Anthony
>>Reason : Sebab hubby kite suke lagu... termasuk la kite.. jadi kesimpulannya kami suke lagu yang sama.. wakaka.. lagu ni best... romantik giler!

3) AS LONG AS LOVE ME by Backstreet Boys
>>Reason : Lagu ni masa Form 5 dulu .. dulu kan kalo g sekolah pencil box dia kotak tape tu .. kite punye letak gambar Backstreet Boys masa tu .. dah habis hebat dah tu .. hahaha.. kelakau tu ! Tapi lagu ni gak kalo dengar.. memang rasa mencucuk hati ini dibuatnyer ... ntah la kan ...hmmmm

4) KISAH KLASIK UNTUK MASA DEPAN by Sheila On 7
>>Reason : Kisah disebalik kisah lagu nih sama la ngan citer angah tu ... lagu masa camping2 kat BEKELAH.. siap ada tshirt lagik .. pastu kite pun buat Group camping DAILY WALKERS ... best sangat !... ( Angah .. Hot dog hilang kat sungai) ..

5) RATUKU by Awie
>>Reason : Lagu cinta la.. dulu masa sekolah ada secret admirer antar surat cinta .. lagu nila.. sampe habis nih tulis.. class.. kalo dgr mesti teringat nyerla...

6) DIRANTAI DIGELANGI RINDU by Exist
>>Reason : Tak tau la kalo dgr lagu ni mesti rasa semacam je .. berdebar2.. hehe.. ntah la... feel je... jiwang gilerks!

7) LUCKY by Jason Marz feat Colbie Cailat
>>Reason :Suke sangat dgr sebab rasa nyaman je... best je... the music is very - very... best...

8) TAKE A BOW by Rihanna
>>Reason : Kalo dengar lagu ni mesti teringat HP aku yg kena curik tuh!!!.. aku pasang ringtone dia lama giler!... huhuhuhu

9) SEPENUH HATI by Spoon
>>Reason : Masa ni hubby aku nak g Jakarta 3 bulan ... blum kawin lagik masa tuh .. kire tunang aku la.. sedih giler , maklumla tak aku tak tgk muke dia 3 bulan.. giler.. nangis giler aku.. pastu masa dia nak g tu.. dia pun nangis .. huhuu... sedih.. huhuh

10) ADA MASA by Infinatez
>>Reason : Ntah sedap dengar lagu nih .. kalo dgr ... terus masuk ke dlm rogga dalaman badan aku nih !.. hehehe


*****************************************************************

OK la aku dah lengkapkan aku nyer.. aku nak tag
KAK NUR, INA, ZURA, ZALI, ANGAH(debella)

Sesapa yang nama ada diatas sila buat ek ?...
heheh kalo ada blog la...


2 comments:

dzi said...
This comment has been removed by the author.
dzi said...

maz, aku pun pakai kotak tape tu gak masa form 5. hukhukhuk classic tu wei. aku taruk gamba sape ek'. pasal hot dog hilang tu seram banget kan. pastu ingat tak gambo kite ber2 kat dlm sg pagi2 buta. ala2 'anak dara org sg' hakahakkk. n best part pasal BEKELAH ialah, diwaktu malam, LANGITNYA DIPENUHI BINTANGkannnnnn. aduhhh indah banget permandangan nya. alaa rindu gile lah zaman2 tu. ingat tak 'SELAMAT TERIMA JALAN KASIH' oklah, nak g nangis jap...