Wednesday, February 11, 2009

:::Mari Mengaji:::

::: khusyuk nye mengaji ... :::

::: nampak tak cahaya keimanan tu? :::
hehehe...

::: saat tudung hendak dibuka :::

::: sikit lagi... :::

::: ija .. umur dia 2 tahun setengah :::

::: bersungguh-sungguh tak anak aku nie?... :::

::: suku dari pelajar-pelajar mak aku :::

Lama nya tak Upload sesuatu ... hehee.. Takdek citer kan ?... Ha ini citer pasal anak aku yang suke nak mengaji , almaklumla .. mak aku ni mengajar bebudak mengaji ... dari budak blum skolah sampela dah sekolah menengah ... termasuk la anak aku ni ... buat masa sekarang dia ni pelajar paling muda la ... 1 tahun 8 bulan.. hehehe... Dia kalo mengaji mesti nak duk depan mak aku.. dia tak nak yang duk kat tepi-tepi mak aku ni ...
( bak kata NABIL : side profile sikit.. side profil skit.. awek den ni.. awek den ni.. )
hehe ade ke kena mengena ... wakakaka...

berbalik kepada cerito den tadi ... bile tgk org mengaji dia pun sibuk ..
" nak aji .. nak aji... mama udung.. akai.. nak aji ... "
terer tak anak aku ckp.. pastu dia pun amik dia punya IQRA'.. trus duduk je dpn mak aku .. sesape yg ada Quran ke IQRA' ke ... kena la alih kan cepat-cepat... kalo tak ...dia duduk je.. nasib la..kan ?.. hehehe...

Sekarang ni anak aku masuk bilik air pun nak mengaji
"alif , ba , ta ... "
tak agak2 kan ... hehehe

alhamdullilah .. pandai anak aku mengaji kan ..
Cepat2 la khatam ... jangan sampe tak khatam...

amin